Računalniki POSLOVNE linije

Najvišja kakovost, dolga življenjska doba.

pon-pet: 07.45 - 15.15

Košarica (0)
0

Košarica je prazna

pon-pet: 07.45 - 15.15

Košarica (0)
0

Košarica je prazna

Garancija

 

Oprema - splošna garancija
Rok trajanja garancije pri nakupu našega obnovljenega POSLOVNEGA računalnika je 12 mesecev. Garancija začne veljati z dnem prodaje, kar dokazujete z računom. Če imajo računalniki še originalno garancijo proizvajalca, velja tista garancija, ki je daljša. Tudi baterije v prenosnih in tabličnih računalnikih imajo garancijo 12 mesecev, z izjemo baterij v tabličnih računalnikih, ki imajo garancijo 6 mesecev. Podaljšanje garancije na 24 mesecev za baterije ni možno.
Vsako baterijo testiramo, zato se na podatek o trajanju baterije lahko zanesete.

NE SKRBITE!
Minimalna dolžina delovanja naših baterij v prenosnikih je 2.5 ure, izjema so le Mobile WorkStation, kjer je zaradi večje porabe procesorja in grafičnega čipa garantirano delovanje 2 uri. Pri VIP paketu je zagotovljeno delovanje baterije minimalno 3.5 ure. Kokretno trajanje baterije je zapisano v specifikaciji vsakega prenosnika posebej.
 

Garancija velja le za originalno konfiguracijo, ki je zapisana na računu. Dodajate / odvzemate lahko le RAM, trdi disk in grafično kartico. Če boste vgradili nove komponente ali izvajali druge posege v računalnik (npr. menjava procesorja, grafičnega čipa in podobno), garancije ne boste mogli uveljavljati.

Po izteku garancijskega roka preneha pravica do uveljavljanja garancijskega zahtevka. Garant zagotavlja popravilo in nadomestne dele še 2 leti po izteku garancijskega roka izdelka. Garancija velja na območju Republike Slovenije in ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Rok popravila v garancijskem obdobju: garant zagotavlja, da bo izdelek brezplačno popravil v času, ki ni daljši od 30 dni od dneva uveljavitve reklamacije ali pa bo, če bo to potrebno, izdelek brezplačno zamenjal z ekvivalentnim izdelkom v skladu s to garancijo in zakonskimi določili.
Čas popravila se lahko podaljša za 15 dni pri čemer garant o tem še pred iztekom prvotnega roka obvesti potrošnika in mu obenem navede razloge za njegovo podaljšanje. 

Garant ne odgovarja za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja, izguba poslovnih podatkov ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka.

 

95 % vseh reklamacij rešimo v 48 urah!

1. PODALJŠANJE GARANCIJE

Garancijo lahko ob nakupu po želji podaljšate na 24 mesecev, izjema so baterije prenosnikov, kjer podaljšanje ni možno. Znesek doplačila za podaljšanje garancije je zapisan pri opisu izdelka na spletni strani.

2. GARANCIJA NE VELJA V PRIMERIH...

  • če je potekel garancijski rok;
  • če so bile zamenjane katerekoli komponente znotraj računalnika (z izjemo RAMa, diska ali grafične kartice) in je v izdelek posegala nepooblaščena oseba;
  • če so na ohišju vidne mehanske poškodbe oz. je kupec z izdelkom ravnal malomarno ali nestrokovno;
  • če izdelek ne deluje zaradi okvar, povzročenih pri transportu od prodajalca h kupcu;
  • zaradi okvar višje sile, izteka baterij, čiščenja itn.;
  • nedelovanja operacijskega sistema zaradi porušene programske opreme
    (brisani ali napačno naloženi gonilniki, brisan operacijski sistem…);
  • ob padcu, razbitju, politju, vplivu nenormalne vlage in temperature, eksploziji, neposrednem udaru strele, neposrednem delovanju električne energije zaradi zemeljskega stika, kratkega stika, previsoke napetosti, elektronskega naboja, elektromagnetnih motenj in podobno.

3. UVELJAVLJANJE GARANCIJE

  • Za popravilo v garanciji mora biti računalnik še v garancijskem roku. Za začetek uveljavljanja garancijskega roka se šteje datum prejema blaga v servis, ne pa telefonski klic, e-pošta ali podobno.
     
  • S kratkim opisom napake in kopijo računa vrnite računalnik po pošti ali osebno.
     
  • Stroški dostave in vračila blaga: v izogib kasnejšim komplikacijam nas pred vračilom prosimo kontaktirajte, da dogovorimo način odvoza in dostave ter morebitne stroške, ki bi s tem nastali. Morebitni stroški so povrnjeni v višini paketnega prevoza (ne potni stroški z avtomobilim ipd). *V primeru, da se ugotovi, da je stranka neupravičeno poslala računalnik na servis na stroške prodajalca, se strošek obračuna stranki pred prevzemom blaga.
     
  • Vaš računalnik bo pregledan in popravljen v najkrajšem mogočem času. Za izdelek, ki ne bo pregledan in popravljen v 10 dneh od vračila računalnika, se podaljša garancijska doba za čas popravila. Če je izdelek nepopravljiv oziroma stroški popravila presegajo vrednost izdelka, pa zanj še vedno velja garancija, se reklamiran artikel zamenja za podobnega ali boljšega, lahko pa se izda dobropis v vrednosti izdelka oziroma se dogovori za drugo rešitev, ki je sprejemljiva za obe strani.
     
  • Ne jamčimo za izgubo podatkov na trdem disku (doma si redno delajte varnostne kopije!) ali škodo zaradi nezmožnosti uporabe izdelka.
     
POZOR! Brez računa popravilo v garancijskem roku ne bo brezplačno, saj garancije ne moremo upoštevati.

4. NEUPRAVIČENA REKLAMACIJA

Če se izkaže, da je reklamacija neupravičena, se kupcu zaračuna strošek diagnostike 20 € + DDV.

PREVERITE, PREDEN POKLIČETE!
V 90 % so za "lažni alarm", da odpoveduje računalnik, krivi virusi, ki okužijo računalnik. Protivirusna zaščita je pomembna, zato kupite zakoniti protivirusni program in ga redno posodabljajte, da se izognete sitnostim in nepotrebnim stroškom.

5. REKLAMACIJE ZUNAJ GARANCIJSKEGA ROKA

Servisiramo vso pri nas kupljeno opremo, tudi tisto, ki ji je vaša garancija že potekla. Za začetek nas pokličite, saj preproste napake lahko rešimo po telefonu. Če bo treba računalnik prinesti k nam, bomo za popravilo poskrbeli v najkrajšem mogočem roku.
PROSIMO POZOR: stroške transporta blaga nosi kupec.

SMO NAJVEČJI SLOVENSKI

SMO NAJVEČJI SLOVENSKI

ponudnik POSLOVNIH računalnikov.

21.763+

21.763+

zadovoljnih strank

Lahko nam zaupate

Lahko nam zaupate

Obnovljene računalnike prodajamo že 18 let.

Naročite se na e-novice

© 2018 - 2024 Brown Bear Team d.o.o. Vse pravice pridržane.