Računalniki POSLOVNE linije

Najvišja kakovost. | Dolga življenjska doba.

pon-pet: 07.30 - 15.30

Košarica (0)
0

Košarica je prazna

pon-pet: 07.30 - 15.30

Košarica (0)
0

Košarica je prazna

Kategorije
SMO NAJVEČJI SLOVENSKI

SMO NAJVEČJI SLOVENSKI

ponudnik POSLOVNIH računalnikov.

13.150+

13.150+

zadovoljnih strank

Lahko nam zaupate

Lahko nam zaupate

Imamo 16 let izkušenj.

Naročite se na e-novice

Servis

Ko kupite naše računalnike, ste varni!

Statistika pravi, da se povprečen računalnik, ki ga kupite v trgovini pokvari v 6 - 8 odstotkih.
Torej 6 - 8 od 100 prodanih kosov gre na servis!

Povprečen odstotek reklamacij naših POSLOVNIH računalnikov je 0.7%, torej 0.7 od 100 kosov.
To je kar 10-krat manjša možnost za okvaro kot pri računalniku, ki ga kupite v trgovini!

---------------------------------------------------------

Vendarle pa:
... se vam je že zgodilo, da vam je odpovedal računalnik?
Ali ste izgubili zelo pomemben dokument, digitalne in bančne certifikate?
Ali ste ostali celo brez slik za 10 let nazaj?

Kljub vedno sodobnejši in vrhunski tehniki, se vseeno zgodi, da ta tudi odpove. Razlogov je veliko, žal pa se to običajno zgodi, ko to najmanj pričakujemo in računalnik ravno najbolj potrebujemo. V trenutku smo postavljeni pred dejstvo: KAKO ZADEVO HITRO IN UGODNO POPRAVITI?

Klicanje prijateljev, ki »obvladajo« računalnik, iskanje, kje je zdaj kak razpoložljiv serviser in skrb, ali bo popravilo trajalo teden ali dva, so z nakupom naše opreme odveč.

Ko kupite naše računalnike, ste varni.
Z nakupom naše opreme v paketu dobite tudi hitro odziven servis, ki poskrbi, da je popravilo za vas kar najmanj "boleče" - to pomeni hitro, temeljito in cenovno ugodno. 95 % napak odpravimo v 48 urah!

V čem se razlikujemo od klasičnih servisov?

1. V IZJEMNI HITROSTI
Vsi vemo, da je zakonski rok za popravilo 45 dni. Ali lahko v praksi zdržimo brez računalnika 45 dni? SEVEDA NE!
Hitrost popravila je za vse nas zelo pomembna.

V našem servisu so zaposleni serviserji, ki odlično poznajo celoten prodajni program, saj so z njimi dnevno v stiku. Ravno zaradi širokega znanja in usposobljenosti, je njihova odzivnost izjemna - 95 % napak odpravijo v 48 urah!
Če je reklamacija zahtevnejša, kot je na primer okvara matične plošče, se individualno dogovorimo o roku dobave in menjave.

2. V ZNANJU IN ODKRITOSTI
Nikoli vas ne zavajamo in ne mečemo peska v oči. Odkrito vas seznanimo z nastalo škodo in dejanskim stanjem ter svetujemo, kako vašo napako čim hitreje in z najmanjšo mogočo investicijo odpraviti. Diagnoze okvar v našem servisu so hitre in natančne, kar bistveno pripomore h kratkim servisnim rokom. Svoje strokovno znanje serviserji neprestano nadgrajujejo in se ažurno seznanjajo z novimi modeli, ki stopijo v prodajo.
Če vam npr. odpove disk, običajno uspemo rešiti večino podatkov in jih po dogovoru kopiramo na drug, brezhiben disk (izjema so SSD diski, pri katerih navadno podatki niso rešljivi). Znamo zamenjati zaslone, kamere na prenosnikih in glasne ventilatorje ter obvladamo vrsto drugih računalniških popravil.

3. V UGODNI URNI POSTAVKI
Naša urna postavka je razumna (20 € + DDV). Obračunavamo jo korektno, torej po dejansko porabljenih urah. Zaokrožujemo jo na ½ ure. Cenik.

4. V TEHNIČNEM SVETOVANJU in ODPRAVI NAPAK ŽE PO TELEFONU
Ugotovili smo, da je 8 od 10 primerov težav mogoče rešiti po telefonu. Naši fantje v servisu so strokovno podkovani in svetujejo primerno tehničnemu znanju sogovornika. Tako si prihranite pot in stroške, težavo pa rešite takoj. Preden se odpravite na pot, najprej pokličite naš servis - pot mogoče sploh ne bo potrebna.

5. V POŠTENOSTI
Naše popravilo je optimizirano. Odpravimo samo resnično nastale napake, in to brez nepotrebnega dodajanja še drugih storitev, ki bi višale vaš strošek. Vse napake vam pojasnimo. Ne pišemo navideznih servisnih ur, ampak jih obračunamo dejansko samo toliko, kot smo jih porabili.

6. V PRIJAZNOSTI
Naši serviserji vaše težave vzamejo z vso resnostjo in se jim popolnoma posvetijo. Ne godrnjajo, da ste v čakalni vrsti, in so vedno pripravljeni pomagati. Vedno vam bodo prijazno prisluhnili.

Čeprav je okvara računalnika neprijetna izkušnja, bomo storili vse, da bo servis temeljit in vaš problem rešen v čim krajšem času. Servisiran računalnik bo po popravilu deloval brezhibno in hitro še dolgo časa.

OPOZORILO: naš servis ni zunanji servis, kar pomeni, da popravljamo le opremo, ki je kupljena pri nas. Servisiramo tudi opremo, ki ni več v garancijskem roku in je bila kadar koli kupljena pri nas.

OPOZORILO: preden prinesete računalnik na servis, obvezno naredite backup podatkov. Servis za podatke ne odgovarja!

 

Kako postopati ob okvari vašega računalnika:

  1. kontaktirajte naš servis na telefon 01 56-22-663 ali servis@bbt.si;
  2. če napake ne bosta mogla odpraviti telefonsko, boste računalnik morali prinesti / poslati na servis.

V primeru, da bo računalnik šel na servis bo:

  1. popravilo trajalo najkrajši mogoči čas;
  2. popravilo brezplačno, če je računalnik še v garanciji;
  3. za popravila zunaj garancije oziroma izredna popravila bo strošek popravila sporočil prodajalec.
    Skupaj se bosta odločila kaj je najboljše za vas.
© 2018 - 2019 Brown Bear Team d.o.o. Vse pravice pridržane.